Skapa nytt ämne  

<  Gambia/Senegal  ~  Uppehållstillstånd besked

IronHorse
Postat: 2010-07-06 18:32 Svara med citat
Sände dokument 228011 till Migrationsverket, igår mailade jag dem för att kontrollera så att dokumenten kommit fram. Fick till svar att uppehållstillståndet är beviljat, samt datum. Och namn på handläggaren. Men vad gör vi nu? Skall hon gå till ambassaden i Dakar för att få uppehållstillståndet infört i passet?

P.s. Jag är överlycklig Very Happy
Användarens profil
kendowaif
Postat: 2010-08-02 19:32 Svara med citat
IronHorse skrev:
Sände dokument 228011 till Migrationsverket, igår mailade jag dem för att kontrollera så att dokumenten kommit fram. Fick till svar att uppehållstillståndet är beviljat, samt datum. Och namn på handläggaren. Men vad gör vi nu? Skall hon gå till ambassaden i Dakar för att få uppehållstillståndet infört i passet?

P.s. Jag är överlycklig Very Happy

samma för oss ALLT E KLART men vi vet heller ikke vart o vad som händer härnest
Användarens profil
erda
Postat: 2010-08-03 13:13 Svara med citat
Dakar finns inte kvar. Min fru bor i Gambia och sökte på konsulatet i Bakau. MI skickade svaret till ambassaden i Nigeria, så jag skickade ett mejl till dem och fick till svar att hon skulle kontakta Bakau igen.
Där tog de hennes pass, 5000 GMD och skickade det till Nigeria. Ska ta ca 14 dgr innan hon får tillbaka det. På den vägen är vi...
Användarens profil Skicka e-post
kendowaif
Postat: 2010-08-03 19:25 Svara med citat
erda skrev:
Dakar finns inte kvar. Min fru bor i Gambia och sökte på konsulatet i Bakau. MI skickade svaret till ambassaden i Nigeria, så jag skickade ett mejl till dem och fick till svar att hon skulle kontakta Bakau igen.
Där tog de hennes pass, 5000 GMD och skickade det till Nigeria. Ska ta ca 14 dgr innan hon får tillbaka det. På den vägen är vi...

Very Happy va skont.. hoppas vi också slipper åka
Användarens profil
erda
Postat: 2010-08-09 18:04 Svara med citat
kendowaif skrev:
erda skrev:

Idag finns passet i Bakau med alla stämplar. Smidigt om man jämnför med flyget till Nigeria ToR.
erda
Postat: 2010-08-09 18:05 Svara med citat
kendowaif skrev:
erda skrev:

Idag finns passet i Bakau med alla stämplar. Smidigt om man jämnför med flyget till Nigeria ToR.

Visa inlägg nyare än:  

Sida 1 av 1
Skapa nytt ämne

Hoppa till:  

Copyright © Travelpix.nu 2010. All rights reserved. | Om Travelpix | Kontakt | Dela med dig på Facebook